sobota, 18 kwietnia 2015

Boston, ach Boston!

Czas na małą odskocznię od Miami i na powrót do Bostonu.
Poprzedni weekend miałam spędzić w Washington DC. Niestety za późno się zapisałam na wycieczkę i przez własną głupotę nie pojechałam :( Na szczęście weekend nie był najgorszy. Nawet powiem, że świetnie się bawiłam :D
W sobotę odebrałam certyfikat z zajęć angielskiego i dzisiaj w końcu miałam czas aby na nowo zakochać się w Bostonie! Ale o dzisiaj kiedy indziej...
Po "szkole" mogłam porobić zdjęcia z Boston University Bridge. Widoki przepiękne, a najbardziej w pamięci zachowało się wspomnienie wiatru, który tak usilnie starał się urwać moją i Hanny głowę.




 Pod mostem przepływa Charles River. W tle widać Prudential Skywalk Observatory oraz Hancock Tower.





W niedzielę w końcu poszłam na kolejne spotkanie klastra. Przez bostońskie burze śnieżne nie miałyśmy żadnego od 3 miesięcy, tak więc chcąc nie chcąc wypadało w końcu pójść. Nie pożałowałam. Spotkanie odbyło się w Skywalk Observatory w Prudential Center. Obserwatorium znajduje się na 50-tym piętrze (na 52. jest restauracja, jednak z tego co słyszałam to nie na kieszeń Au Pair). Widoki niesamowite, a do tego pełno różnych atrakcji, które w przyjemny sposób poszerzają wiedzę o Bostonie oraz Nowej Anglii.

Szklany budynek w tle: Hancock Tower. 60 pięter, 241m wysokości, najwyższy budynek nie tylko w Bostonie, ale i w całej Nowej Anglii*.


Rzeka Charles oraz most Longfellow.



Bardzo lubię to zdjęcie - pokazuje wszystko, co najlepsze w Bostonie. Po lewej stronie Hancock Tower znajduje się mały kościółek. To przed nim to Coplay squer oraz Bostońska Biblioteka Publiczna (niestety na zdjęciu widać tylko trochę czerwonego dachu). Po lewej stronie placu znajduje się Finagle a Bagel, nieraz po zajęciach jadłam tam lunch ;) Duża, zielona przestrzeń za szklanym wieżowcem i placem Coplay to Boston Public Garden oraz Boton Common - przepiękne parki w których również mam pełno zdjęć (i wkrótce dodam te z tego tygodnia ;D). Tam gdzie są wieżowce za Hancock Tower to Downtown - śródmieście. Tam chodziłam do Boston Academy of English. Znajduje się tam też Marshalls oraz T.J.Maxx ;P




Na tym zdjęciu można zobaczyć Fenway Park - stadion baseballowy na którym rozgrywają się mecze zespołu Red Sox.

"Czy twoim zdaniem ta osoba wygląda jak imigrant?" ;P



Mini quiz z wiedzy o USA - mój wynik to 7/10 juhu :D A ty, znasz odpowiedź na TO pytanie? :D


A oto Prudential.

""Rzadko kiedy byłeś poza swoją wioską gdzie się urodziłeś, a teraz wyjechałeś do kraju, którego nigdy nawet nie widziałeś. Stałeś w doku trzymając swój bilet w jedną stronę. Wszystko co mogłeś zmieścić jest w torbie lub kufrze; Ameryka będzie twoim nowym domem.Wyłaniając się za tobą jest statek, który zabierze cię do twojego nowego życia. Co przyniesie przyszłość?"**
Tylko mi się wydaje, że to tak bardzo pasuje do sytuacji Au Pair?

*Nowa Anglia - region, składający się z 6 stanów: Maine, New Hampshire, Vermont, Massachusetts, Rhode Island i Connecticut.
** Moje własnie tłumaczenie, nie studiowałam anglistyki więc proszę się nie czepiać ;P 

1 komentarz: